O Nas

Tradicija in zanesljivost

Naša dolgoletna prisotnost na trgu dokazuje, da nismo muha enodnevnica. V tem času smo znanje, izkušnje in sredstva vlagali v razvoj programske opreme, storitev in logistike ter seveda v sprotno posodabljanje strojne opreme. Dozorevali smo počasi, vendar temeljito. Počasi tudi zato, ker smo ves razvoj financirali izključno z rezultati našega dela. Zato smo vedno bili in smo še danes danes, kljub majhnosti, finančno stabilno podjetje. Nikoli nismo imeli likvidnostnih težav in ponosni smo na to, da imamo vse naše obveznosti vključno z izplačili plač in drugih prejemkov vedno poravnane pravočasno.

Bogato znanje in obilica izkušenj - to je temelj naše programske opreme, naših storitev in prepričanja, da zmoremo in znamo servisirati katerokoli podjetje pri nas. Ne glede na velikost ali kompleksnost. Pravzaprav preko kadrovskih agencij poznamo in podpiramo plačne sisteme vseh večjih podjetij v Sloveniji. Prepričanje oziroma samozavest nam daje naš zanesljiv in zmogljiv sistem za obračun plač in vse, kar smo do zdaj naredili. Vse navedeno pa je podprtno z najsodobnejšo strojno opremo in najsodobnejšo sistemsko programsko opremo.

2022

Pred 30-imi leti (07.10.1992) smo uradno začeli. Trdo delo in odlična ekipa sta garancija za uspeh. Nagrajeni smo bili z najvišjo bonitetno oceno priznane mednarodne bonitetne hiše Dun & Bradstreet. Največja nagrada za naše delo pa so naše zadovoljne stranke, ki nam zaupajo in posredno omogočajo naš obstoj. Sinergija dobrega sodelovanja koristi vsem in prinaša veliko medsebojnega zadovoljstva. Z optimizmom gremo naprej v nove projekte in izzive.

2020-2021

Sledenje razvoju tehnologije in dodajanje novih funkcionalnosti (elektronski bolniški listi, širok nabor raznih potrdil – o plači, zaposlitvi, ZRSZ, CSD, COVID potrdila, pošiljanje dokumentov po e-pošti – plačilni list, obvestila o dodelitvi letnega dopusta, letna dohodnina ipd.). Kadrovska okrepitev.

2018-2019

Tehnična prenova jedra sistema s prehodom na najnovejša programska orodja za razvoj. Uspešna implementacija obračun plač za HRVAŠKO!

2015 - 2016

Popolna prenova strojne strežniške opreme (2015) in sistemske programske opreme (2016) - vse financirano z lastnimi sredstvi. Posodobljeni varnostni mehanizmi (osebni podatki) tako na strojnem kot na programskem nivoju.

2015

Registracija KADIS-a za oddajanja elektronskih M obrazcev (prijava/odjava zaposlenih v zavarovanje), izboljšave v strukturi podatkov za potrebe globalnega poslovanja, razširitev podatkov z neomejenimi možnostmi evidence kadrovskih podatkov tako na nivoju zaposlenih, kot na nivoju delovnih mest.

2014

Nove funkcionalnosti v sistemu KADIS (avtomatizacija refundacij, potni nalogi, vsi izpisi in pregledi prilagojeni za shranjevanje v Excel).

2013

Zagon sistema KADIS_2, ki temelji na najsodobnejših tehnologijah in vsebuje edinstvene funkcije na področju analitike stroškov dela (t.i. napredne rekapitulacije).

2009

Uspešna implementacija sistema KADIS na osnovi privatnega oblaka (Cloud computing) in ponudba programske opreme kot storitve (SaaS).

2008

Tehnologija za profesionalno tiskanje zaprtih plačilnih list in obvestil.

2005

Druga generacija spletnega portala s plačljivimi storitvami/obračuni.

2000 - 2005

Popolna specializacija na področje obračuna plač - razvoj vseh potrebnih podsistemov za celovito obvladovanje procesa obračuna plač z lastno programsko opremo. Kadrovska okrepitev.

2000

Pojav prvih kadrovskih agencij - popolna prenova podatkovne strukture za zagotovitev podpore izjemni fluktuaciji zaposlenih delavcev.

1996

Zunanje izvajanje obračuna plač - pridobili smo prve naročnike. Večina je z nami še danes!

1995 - 2005

Sodelovanje pri izgradnji informacijskega sistema ZZZS (pogodbe z izvajalci, kartica zdravstvenega zavarovanja, nadomestila).

1993

Začetek poslovanja (programska oprema za obračun plač).

1992

Ustanovitev podjetja

Pogled v prihodnost

Razvoj in izboljšave bomo seveda nadaljevali. To je neprestan proces. Vedno so možnosti za napredek in izboljšave. Kot že omenjeno, naše procese neprestano nadzorujemo in iščemo načine, kako jih izboljšati. Prav tako si prizadevamo, da bi našim naročnikom ponudili še boljšo storitev in jim tako omogočili večjo učinkovitost in gospodarnost poslovanja. Globalizacija nas spodbuja tudi k razmišljanju o nadgraditvi sistema v smeri mednarodne podpore. Temelji so postavljeni, potrebno je samo poiskati rešitve in jih realizirati. Na področju obračuna plač to še ni uspelo nobenemu. Morda bomo prvi.

Vas zanima, pošljite povpraševanje

Povpraševanje

Dejstva in argumenti

Zakaj smo vredni zaupanja

ZNANJE IN IZKUŠNJE
Znanja in izkušenj ni nikoli preveč - kljub ogromno znanja in izkušenj smo povezani z mnogimi institucijami, kjer preverjamo interpretacije predpisov in za naše naročnike poiščemo najboljše rešitve.
ZAUPNOST
Vse ostrejše zahteve/potrebe po podatkih (analitika, knjiženje) obvladujemo z optimiziranimi procesi. Naši naročniki imajo podatke vedno na razpolago pravočasno.
NEODVISNOST
Celoten proces obračuna plač vključno z varno izmenjavo osebnih podatkov obvladujemo z lastno programsko in strojno opremo - nismo odvisni od zunanjih dejavnikov.
PRILAGODLJIVOST
Lastno programsko opremo lahko hitro in učinkovito, torej poceni, prilagodimo kakršnikoli zahtevi oziroma potrebi naših naročnikov.
VARNOST
Varovanje podatkov izvajamo v skladu z najsodobnejšimi IT standardi in veljavno zakonodajo.
UČINKOVITOST
Neprestano nadzorujemo in izboljšujemo naše procese in tako naročnikom dolgoročno zagotavljamo fiksne cene naših storitev.

Osebna izkaznica

Naziv podjetja: SWTOOLS, PROIZVODNJA SPECIALIZIRANIH RAČUNALNIŠKIH APLIKACIJ, D.O.O.
Kratek naziv: SWTOOLS d.o.o.
Sedež: Savska cesta 9, SI-1000 Ljubljana
Odgovorne osebe: Zorica Malacko (direktorica), Peter Jevšinek (prokurist)
Telefon: +386 (0)1 420 20 60 (centrala), +386 (0)1 420 20 63 (tehnična pomoč)
Fax: +386 (0)1 420 20 69
E-pošta: kadis@swtools.si
Kontaktirajte nas
ID številka za DDV: SI57830495
Matična številka: 5694850000
Bančni račun: SI56 0310 0101 2133 117
Številka reg. vložka: 1/19792/00 pri sodišču v Ljubljani
Osnovni kapital: 11.266,90 €
Šifra dejavnosti: 62.090 (Druge z informacijsko tehnologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti)

Dokumenti

Spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov.
Nazaj na vrh